NIE KUPUJCIE PERMEN KING! MOJA OPINIA I RECENZJA


problem erekcja

Post dosyć nietypowy, bo raz, że piszę o problemie, do którego 98% mężczyzn nie przyzna się nawet lekarzowi, a dwa problem ten dotyczy zazwyczaj facetów przynajmniej 10 lat starszych ode mnie, no zazwyczaj…

O czym mowa? Oczywiście o problemie z erekcją mówiąc naukowo, a bardziej potocznie o “niestawaniu”. Na początku postaram się przybliżyć tematykę, później powiem jak wyglądała moja przygoda z Permen Kingiem i dlaczego nie powinniście kupować tego suplementu, a na samym końcu powiem co mi pomogło.

W moim przypadku problemem nie było to, że mi nie staje tylko jak mi staje. Nie jestem lekarzem, ale swój problem nazwałbym bardziej “częściową erekcją”. Tzn. podczas stosunku i igraszek z żoną mogłem utrzymać pełną erekcję może przez minutę, później penis trochę mi flaczał, stawał się mniej twardy i mniejszy. Nie pomagał nawet lodzik, ani fakt, że później mogłem normalnie dojść do wytrysku.

0a383b9a0de387ff35c09edb5546588c

Oczywiście był to duży problem, bo raz, że nie mogłem zaspokoić Aśki, a dwa przez tą sytuację czułem się mniej męsko.

Obiecałem napisać o tym jak to się stało, że w wieku 27 lat zacząłem mieć problemy z erekcją, więc z tego co udało mi się ustalić winny były dwa czynniki.

Po pierwsze stres

Rzuciłem palenie fajek i przerzuciłem się na elektroniczne papierosy. Smakują lepiej i już się przyzwyczaiłem, ale na początku musiałem przezwyciężyć chęć zapalenia normalnych papierosów. Swoją drogą polecam green smoke.

4014159[1]

Dodatkowo w robocie nie miałem za ciekawe. Raz, że branża,w której pracuję oberwała dość mocno bezsensowną ustawą (brawo Tusk) i z pracą pożegnała się prawie 1/3 załogi to dwa miałem szefa idiotę, który lubił się po wyżywać na nas. Na szczęście właściciel miał takie samo zdanie o nim jak my i go zwolnił.

Druga sprawa to zła dieta.

W pracy nie mam stałego grafiku. W poniedziałek pracuję 6h, we wtorek 12h, w środę 10h, czwartek mam wolny, a piątek i w sobotę pracuję po 6h. Ciężko się przystosować, tym bardziej, że zaczynam każdego dnia o innej porze.

FatKids.311155840_std[1]

Przez to zawsze w biegu jadłem albo odgrzewane na patelni jedzenie albo kebaba.

Te dwie przyczyny w moim przypadku przeważyły szalę i zaczęły się moje problemy. Najgorszy oczywiście jest stres, ale inne przyczyny problemów z erekcją to brak ruchu (np. praca za biurkiem) i wszechobecne toksyny (w powietrzu i w jedzeniu).

Zacząłem zastanawiać się jak rozwiązać mój problem, ale rozwiązanie znalazło mnie samo. Zobaczyłem tę reklamę w TV:

Pomyślałem zajebiście przecież powinno mi pomóc. Zamówiłem od razu 3 opakowania na zapas. Zapłaciłem prawie 150 zł i po dwóch dniach paczka była u mnie.

Nie będę się wypowiadał na temat ulotki Permen King i składu, bo nie mam odpowiedniego wykształcenia, ale powiem, że przeciwwskazania do zażywania tego to zdrowy rozsądek.

permenking

Nie sprawdziłem jakie opinie ma ten produkt i w połowie drugiego opakowania jak nie czułem absolutnie żadnej różnicy po prostu wywaliłem resztę do kosza. Zacząłem głębiej szukać informacji na temat Permen King i faktycznie większość pozytywnych opinii wygląda na dodanych przez producenta, a negatywnych jest na pęczki.

150zł w plecy i postanowiłem zgłosić się o pomoc do specjalisty – czyli do lekarza. Od razu lekarz mi wyjaśnił, że Permen King nie ma prawa działać i, że jest to suplement diety, który ma za zadanie napełnić kieszenie producentowi.

Lekarz zalecił mi przede wszystkim dietę bogatą w warzywa i owoce, a do tego kazał mi więcej przebywać na świeżym powietrzu i zacząć uprawiać jakiś sport (wybrałem rower). Do tego zasugerował oczywiście więcej luzu i mniej stresu.

Powiedział też, że zaleca mi kupienie Vigrax, który przyśpieszy powrót do pełnej sprawności. Vigrax jest to również suplementu diety dostępnego bez recepty, ale ten został wyprodukowany przez porządną firmę i działa. Faktycznie mi pomógł i już po tygodniu widziałem, że moja sprawność w łóżku zdecydowanie się poprawiła. Co ciekawe Vigrax można kupić tylko na stronie producenta dostępnej tutaj.

Vigrax-opakowanie-nowe1[1]

Vigrax faktycznie zbiera dobre opinie, a więcej na jego temat możecie przeczytać narankingu i porównaniu produktów pomagających z problemami z erekcją.

To tyle tym razem. Napiszcie czy wam się podobało, bo niedługo chciałbym pisać regularniej.

8 uwag do wpisu “NIE KUPUJCIE PERMEN KING! MOJA OPINIA I RECENZJA

  1. Moim zdaniem super – pomógł mojemu mężowi w kłopotach w tych sprawach. Przyjmował kilka tygodni codziennie, bo regularność w przypadku tego typu preparatów jest bardzo ważna. Maż ma problemy z nadciśnieniem i bez problemu mógł przyjmować te tabletki. Efekty rzeczywiście zauważalne, więc moim zdaniem dobrze wydane pieniądze.

  2. Mąż bierze permen king (45 lat). Poprawa nastąpiła po 5 tygodniach, obecnie jesteśmy zadowoleni ze swojego życia seksualnego i o problemach praktycznie zapominamy, a było to bardzo stresujace. Chodzi pewnie głównie o składniki permenu l-arginina i żeń-szeń. Dobrze działają na takie dolegliwości bo to chyba podstawowe zapotrzebowanie mezczyzny…

  3. Permen stosuję regularnie od dwóch lat i to z znakomitym skutkiem.Nie zauważyłem u siebie skutków ubocznych.Jest skuteczą alternatywą dla viagry,zarówno pod względem ceny jak również bezpieczeństwa dla zdrowia.

  4. Byłem rozczarowany gdy nie widziałem poprawy mojego zdrowia. Dwa razy rezygnowałem z kuracji po kilkunastu dniach. Dopiero za trzecim razem dokończyłem pierwszy miesięczny etap i już po tym czasie zauważyłem pierwszy sukces. Już ponad rok regularnie używam Permenu i nie będę ukrywał, że jest tego wart.

  5. Produkt który warto polecić. Po przeczytaniu opinii postanowiłem spróbować ponieważ skład jest na bazie produktów naturalnych. Nie zaszkodzi = a może pomoże. I pomógł. Jestem już w trakcie drugiej kuracji:)

  6. Miałem obawy czy to nie wyrzucanie pieniędzy w błoto, ale po przeczytaniu kilku opinii i stosowaniu tego leku przez kilka miesięcy, mogę śmiało powiedzieć, że wydana kwota zwróciła się kilkukrotnie w postacie świetnego życia seksualnego, oraz smaczniejszych obiadów:))) Zachęcam do jego zakupu wszystkim którzy stracili nadzieję na poprawę swojej sytuacji.

  7. U mnie się sprawdza. Polecam mężczyznom którzy mają problemy z erekcją lub też obawiaja się że mogą je mieć np. ze wględu na uciekające latka…

Skomentuj

